Greta Gris

publicerat i Allmänt, tårta;
En söt liten figur som jag tycker är roligt att skapa kring är Greta Gris. Då mina egna barn är så stora så har de aldrig tittat på detta program, men av de i min bekantskapskrets som har mindre barn så har jag förstått att denna lilla gris är väldigt uppskattad. 
Då jag inte har någon personlig relation till Greta så skapar jag utifrån de bilder som jag ser på nätet, nej jag "forskar" inte så ingående så att jag sitter och tittar på serien, och utifrån de bilder jag ser och utifrån önskemål från beställaren så skapar jag sedan en tårta som jag känner är det som går hem på kalaset.
Tyvärr kan jag i skrivande stund inte avslöja vad det är för smaker i denna goding, då all den informationen finns på den hårddisk som valde att lägga av för några veckor sedan, men jag är säker på att det är smaker som passar både stora och små.
Ha det gott!
 

Taggar: Greta Gris, ballonger, blommor, födelsedag, födelsedagstårta, moln, paket, sol, staket, tårta;

Kommentera inlägget här :